avatar
Enjoying the rest of the playlist as well
avatar
Didn't realize that a new Ocean Grove single had dropped, so thanks for that haha
avatar
Yeeeerrrrr
avatar
follow it if you want
avatar
i also have a playlist i made with music i'm currently jamming
avatar
avatar
follow me on Spotify to stay tuned for when it drops
avatar
d.o.g. is going to be on spotify this friday
avatar
ayy
avatar
That visual is something else \m/
avatar
Bruh y'all gotta check out Outcast by Hash Gordon x Lord Mack
avatar
Vincente fucks with Slayyyter. As if i couldnt love him even more
avatar
today i went to my first class of university
avatar
congratulations man!!
avatar
hello friends here to share some good news: got accepted into my transfer school of choice
avatar
yeah, that was me screaming too <3
avatar
New Hash Gordon went in! Was a that him screaming too?
avatar
Its up now and its so good
avatar
what happened with hash gordon new song?
avatar
I just got a notification for the hash gordon song but its not up lol